donderdag 12 mei 2011

Hmm wel heeeeeeeeeeeel erg lang geleden dat ik iets geplaatst heb. Niet dat ik niets gemaakt heb hoor maar gewoon geen foto's gemaakt en gepost.

Ik heb vandaag de afritsbroek voor Thijs afgemaakt. Volgende week hebben ze schoolreis en daarvoor moesten ze een lange broek en korte broek meenemen/aantrekken. een combi vind ik dan handiger :-)

Het is een patroon van Oppad, wat ik overgenomen heb van iemand van Sancho. Ik had het patroon uitgetekend in maat 128/134. De jongens dragen nl 128 en 134. Maar ...... het valt nogal groot uit zegmaar. Dus halverwege de 1e broek een passessie. Nou die 1e broek zit nu in een tasje te wachten totdat ik zin heb die af te maken. Het patroon maar weer uitgetekend en nu in maat 116/122. En wat blijkt. Die zit als gegoten en hoefde maar met een paar cm verlengd te worden. Erg vreemd vind ik het wel.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten