zondag 4 april 2010

Olifanten kussen van Farbenmix

Toen ik nachtdienst had van donderdag op vrijdagnacht kwam ik al surfende op het web een geweldig olifantenkussen tegen.

Het is een gratis patroon.
http://www.farbenmix.de/shop/nieuw/Elefantoes-Kreativ-Ebook-als-Geschenk::10046.html hier kun je hem vinden.
Ik heb hem gelijk besteld en daarna uitgeprint want Daan heeft tenslotte een paar giga olifanten op zijn muur staan. Gordijnstof heb ik ook nog liggen dus dat wordt een leuk project..

Thijs verveelde zich vandaag. Ik was lekker bezig met zijn nieuwe broek Pitt van Farbenmix. Liet hem het patroon zien en hij vond hem ook geweldig. Ik vertelde Thijs dat we nog wel genoeg stof over hadden van zijn broek voor zo'n kussen. Nou meneertje was gelijk enthousiast. Hij wilde hem zelf wel maken. dus zo gezegd...
Ik heb het patroon even aan elkaar geplakt en hij ging hem uit knippen..


Patroon was snel uitgeknipt. Dus op de stof leggen en vast spelden.

daarna uitknippen.



De oren en sterren van een ander stofje.



Daarna de sterren alvast met vliesofix op de olifant gemaakt en morgen als ik klaar ben met werken gaan we verder. dan gaan we naaien.. spannend!!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Hij is er echt heel erg mee bezig geweest. En stoer hoor, een eigen gemaakte olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke olifant en erg fijn dat je de link naar het patroon hebt genoemd. mijn dochter zal er ook heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen