woensdag 4 februari 2009

veel te lang niets geschreven

Hmm het blijkt maar weer dat ik veels te lang niks geschreven heb. Tis alweer een jaar gelden. Zou me moeten schamen. Het is nl niet zo dat ik niks meer gemaakt heb daarna. Heb best veel gemaakt maar volgens mij niet alles gefotografeerd.
Nieuwe voornemen is dus dit blog beter gaan bijhouden.
Ik heb nu een zomerjas voor Daan geknipt liggen. Het wordt een donkerblauwe pilotenjack uit de Ottobre 3/2007

Verder heb ik nog felgroene, oranje, donker bruine, turquase en grijze canvasachtige stof voor broeken liggen. Waarschijnlijk worden een aantal van het model hierboven en een aantal in model hieronder. Dat model heb ik vorig jaar al eens voor Thijs gemaakt en die heeft hem zoveel aangehad zo lekker zat ie. Het elastiek onderin is versleten maar dat kan moeders wel ff vervangen voor de rest ziet de broek er nog uit als nieuw dus die kan nog een ronde mee.


Hoeft alleen een ander shirtje op want die is wel te klein. Was vorig jaar al erg smal model.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten